Suggesties & klachten

Suggesties

We ontvangen graag je suggesties! Is je op de website of bij het afsluiten van je verzekering iets opgevallen wat beter kan? Laat het ons weten via info@tulipassist.nl. Dankzij jouw feedback kunnen we onze service in de toekomst nog verder verbeteren.

Klachten

We vinden het belangrijk dat je goed geholpen wordt en dat je altijd op een uitstekende service kunt rekenen. Daar hoort ook bij dat we je graag willen helpen problemen op te lossen wanneer je niet tevreden bent. Zo kunnen wij je helpen met je vraag, en kun jij ons helpen onze service te verbeteren.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Heb je een klacht? Vul het klachtenformulier in of stuur je klacht naar ons via klachten@tulipassist.nl. Wij zullen ons uiterste best doen om je klacht naar tevredenheid af te handelen. Als je een klacht indient, is het belangrijk om onderstaande gegevens te vermelden:

  • Naam, adres, woonplaats
  • Telefoonnummer en e-mailadres
  • Polisnummer
  • Duidelijke omschrijving van de klacht
  • De door jou gewenste oplossing voor je klacht

Doorlooptijd

Het streven is altijd om klachten en bezwaren zo snel mogelijk af te handelen. Wij zullen binnen 10 werkdagen reageren op je bericht. Als er meer tijd nodig is om je klacht of bezwaar af te handelen dan laten wij dit zo spoedig mogelijk weten en zullen wij aangeven wanneer wij met een beslissing zullen komen. Tussentijds word je per e-mail of telefonisch op de hoogte gehouden van de stand van zaken.

Mijn klacht of bezwaar is niet naar tevredenheid afgehandeld

Het kan natuurlijk voorkomen dat je vindt dat je klacht of bezwaar niet naar tevredenheid is afgehandeld. Neem in dit geval altijd contact op met onze klantenservice om de klacht te bespreken. Wij zullen dan samen naar een oplossing zoeken.

Klantenservice Tulip Assist
T: 050 700 1994
E: info@tulipassist.nl
I: www.tulipassist.nl

Je kan er ook voor kiezen om je klacht rechtstreeks aan de verzekeraar/maker voor te leggen via:

Tulip Assist Assurance Limited
3rd Floor, Development House
St. Anne Street
Floriana FRN 9010
Malta

Mocht je er toch niet uitkomen met Tulip Assist, dan kun je je klacht of bezwaar voorleggen aan het Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening (Kifid) in Den Haag. Het Kifid zal de beslissing van Tulip Assist nogmaals toetsen. Zij kijken hiervoor naar de argumenten die jij hebt aangedragen en de argumenten die door Tulip Assist zijn aangedragen. Het is daarom belangrijk dat je duidelijk en gemotiveerd in je klacht of bezwaar aangeeft waar je ontevreden over bent.

Stichting Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Nederland
Website Kifid

Of via:

Office of the Arbiter
11, St. Paul Street
Valletta VLT 1210
Malta
Website Artbiter Malta