Wij vinden het belangrijk dat je goed geholpen wordt en dat je altijd op een uitstekende service kunt rekenen. Daar hoort ook bij dat we je graag willen helpen problemen op te lossen wanneer je niet tevreden bent. Via deze klachtenprocedure kun je je probleem, suggestie of klacht bij ons indienen. Zo kunnen wij je helpen met jouw vraag, en kun jij ons helpen onze service te verbeteren.
Wanneer je een vraag, suggestie of klacht hebt, kun je deze sturen per email aan klachten@tulipassist.nl of per post via onderstaand adres.
Een officiƫle klacht kun je alleen schriftelijk indienen. Deze klacht kan gaan over je verzekering, over service of over iets heel anders.
Je kunt de klacht per post sturen naar:
Of per e-mail naar:
klachten@tulipassist.nl
Je kunt ons helpen om je klacht zo snel en correct mogelijk af te kunnen handelen door de volgende gegevens te vermelden:
Je schriftelijke klacht wordt bij ontvangst direct in behandeling genomen door de afdeling Klachtenafhandeling. Binnen drie dagen ontvang je een ontvangstbevestiging. Wij proberen om klachten altijd binnen 24 uur samen met jou op te lossen.
Het is belangrijk dat je bij een klacht jouw contactgegevens vermeldt. Mocht je een gecompliceerde klacht hebben, dan houden wij je op de hoogte van de stand van zaken en streven wij er naar jouw klacht binnen 4 weken afgehandeld en opgelost te hebben met een maximum van 8 weken.
Mocht je niet tevreden zijn met de klachtafhandeling door Tulip Assist, dan kun je contact opnemen met jouw verzekeraar:
Als je verzekering voor 1 mei 2017 is afgesloten, dan is Chubb European Group SE jouw verzekeraar.
Is je verzekering na 1 mei 2017 afgesloten, dan is Tulip Assist Insurance Limited jouw verzekeraar.
Indien de klacht niet naar jouw volle tevredenheid is afgehandeld door de verzekeraar, kun je je wenden tot:
Stichting Klachteninstituut Financiƫle DienstverleningIndien je namens een rechtspersoon handelt, kun je je richten tot de bevoegde rechter in Amsterdam.
Indien de klacht niet naar jouw volle tevredenheid is afgehandeld door de verzekeraar, kun je je wenden tot:
Office of the OmbudsmanIndien je namens een rechtspersoon handelt, kun je je richten tot de bevoegde rechter in Amsterdam.