Schade melden

Wij begrijpen dat schade aan je toestel erg vervelend kan zijn. Wij zullen er alles aan doen om de afwikkeling van je schade goed te laten verlopen. Om de afhandeling zo soepel mogelijk te laten verlopen, is schade alleen online te melden. Hoe je dit kan doen, staat beschreven op deze pagina. Door schade op deze manier te melden, kunnen wij gelijk aan de slag om je schademelding zo snel mogelijk af te handelen.

Hieronder lees je hoe je een schade kunt schade melden, en hoe we je melding behandelen.

Hoe kan ik mijn schade melden?

Je kunt je schade melden door in te loggen met je persoonlijke account. Ga naar 'Mijn schades' schades en klik op 'Schade melden'.
Heb je nog geen account, of ben je wachtwoord vergeten? Kijk dan hieronder.

Hoe maak ik een account aan?

Om een schade te melden kun je inloggen met je e-mailadres en wachtwoord. Klik bovenaan de pagina op Activeren om een wachtwoord aan te maken.

Vul het e-mailadres in dat je hebt gebruikt bij je bestelling. Je ontvangt dan een e-mail om je wachtwoord in te stellen.

Hoe wordt mijn schade behandeld?

Nadat je het schadeformulier hebt ingevuld krijg je een e-mail met instructies. Hierin staat wat je verder kunt doen om je schademelding compleet te maken.

Wat moet ik opsturen?

Nadat je het schadeformulier hebt ingevuld krijg je een e-mail met instructies. Hierin staat wat we verder van je nodig hebben.

Als het om een schade gaat, zoals bijvoorbeeld een gebroken scherm of waterschade, dan verzoeken we je om je toestel op te sturen.
Gaat het om diefstal of verlies, dan hebben we een kopie van aangifte bij de Politie nodig.